Efterlystes !

En ponny som jag letar efter det betyder enormt om jag fick träffa henne:
Namn: Britney
Född: 2001
E:  Russian Ivory xx U: Bellami UE: Belmondo
Ras:  Svensk Ridponny
Färg: Mörkbrun
Hantering: Lite naffis och söker efter godis,  annars super mysig att borsta och snäll osv.
Jag har känt henne i 6 år och det har faktiskt vart dom bästa åren i mitt liv. Hon betyder verkligen allt för mig och jag vore hemskt glad om jag fick träffa min prinsessa igen.
Har du sätt/köpt/känner denna ägare till min bästa kompis som jag saknar stort ? 
MAILA mig då:
[email protected]

BILD/ER:




En annan ponny som jag oxå letar efter:
Namn: GreenWood Lass * Lassie * 
Född: 1997
Okänd härstamning
Ras: Irlänsk korsning
Reg: Svensk Ridponny
Färg: Stickelhårig grå
Hantering: Super snäll att borsta,hantera,sko osv. Blir jätte lätt brunstig och är då surig vid hantering. Jätte snäll att rida pigg och fräsh.  Hon såldes till Linn Lindström där hon skulle tränas och tävlas i hoppning, senare så blev hon såld till andra personer där hon har haft det hemskt. Hon flyttade t.ex till en ridskola fast hon inte skulle det då innan hon fick ont i ryggen sur i hantering halt osv, nu står hon i danmark (?!). Tänk att man kan flytta runt en sån här begovad ponny. Har du sätt min föra kompis som jag oxå saknar enormt ? --->
Har du sätt/köpt/känner denna ägare till min kompis som jag har letat efter i 3 år ? 
MAILA mig då:
[email protected]


BILD/ER:




Kommentarer
Postat av: Läsare

Såg att en person skrev om henne i sin blogg, du kan ju fråga henne om hon äger henne nu? :) Här är länken: http://ponnyysidan.devote.se/blogs/9739813/greenwood-lass.htm

2011-05-22 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0