Mälarhöjden & Tungelsta - Resultat

Mälarhöjden: Laget var super duktiga och vi slutade som 4:a eller 5:a med laget. Knattis- Red as bra och Cosmos bralla som vanligt! Lina- Red super fint men valle tog tag i bettet (?) Mimmi- Såg inte men såg super bra ut på bilderna ! Mickis- Red as bra Arne taggad och slutade som 4:a ! Tungelsta RK ( hemma lokalen ) Alla red as bra hela tungelsta och Sandra kom 3:a , Helen 6:a (?) & Madde 6:a (?) Laget kom 2:a såklart så var vi bäst men Tyresö vann. Linnea vann lagklassen med 202 poäng med johan!

Kommentarer
Postat av: Lina.

FYI - Valentin tog INTE tag i bettet , han lyssna superbra. Det var jag som red dåligt vissa delar av programmet.

Snälla , skriv inte ut saker på internet som du inte har en aning om ifall de stämmer eller inte, tack!

2011-05-03 @ 19:22:51
Postat av: jessie

kolla gärna in min blogg :)

http://stalletarplatsen.blogg.se

turk va ju bara bäst! alla var super duktiga! :D <3

2011-05-05 @ 20:21:40
URL: http://stalletarplatsen.blogg.se/
Postat av: Elin som tydligen alltid skriver fel..

LINA:

Jag skrev ett fråge tecken och sen såg det ut som det efter galoppen ?

2011-05-07 @ 14:21:12
Postat av: Lina

Han körde upp huvudet för att jag gjorde SKITDÅLIGA avbrott, men han drog aldrig tag i bettet.

Om du inte e säker på det du skriver - skriv inte ut det överhuvudtaget...?

2011-05-12 @ 15:09:48
Postat av: Elin som alltid får all skuld. ..

Du behöver inte få lack ? :s

Jag skrev så som jag såg förlåt mig men du behöver inte klaga för hela universum...

2011-05-16 @ 18:10:16
Postat av: Lina

Jag blir väll fan lakk om jag vill?

Haha nej , inte för att jag gjorde det.. Men aja , haha.

2011-05-17 @ 14:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0