Veckans Häst & Skutans Gård

Var och tävlade på skutan idag med Myrah. Programmet gick väll bra hon gick öt några gånger men vi knepade ihop några kluringar ibland! Vänster galoppen som hon har fel för vart bäst (?!) + ökningen som inte ens går att göra ? x'd Men hon va bäst över alla skruttisen!      Vi lykades knepa ihop 142 poäng , 52,59 % Så vi blev godkända iaf ! :D ♥



Kom på en liten ide som jag kanske kunde ha varje vecka eller nått sånt som typ "veckans häst"  ?
Att du skickar in en bild på dig och din favorit ponny/häst till denna mailadress: [email protected]  TEXTEN som det ska stå måste ni skriva och det ska stå såhär:

Hästens Namn:
Kön:
Ras:
Ryttare/Ägare:
Bloggadress/BDB:


Jag kommer även skriva en liten "kommentar" om vad jag tycker om ryttaren och hästen :D


 (bild från idag på framridningen)

(Myrah & jag på banan)



Tänk att det va 2 månader sen min skrutt ponny flyttade. Dom månaderna har vart hemska asså seriöst jag vill bara kidnappa henne och låsa in henne i mitt rum för att jag ska bli lycklig igen!  Måste ha hjälp för att jag ska få träffa henne igen... 

Älskar dej min älskade ponny du är alltid bäst ♥

(Bild från 2008)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gick det bra? Är inte godkänt 60%?! ;)

2011-05-22 @ 17:37:11
Postat av: Anonym

Jo det gick toppen.

Inte i LC:1 så är 50 % godkänt ;)

2011-05-22 @ 20:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0